Mit áruljak a webshopomban – termék ötletek – 2021 – 01

Az online értékesítés ezerrel pezseg és érdemes is a hullámokat meglovagolni ahhoz, hogy nagyobb, jobb és hosszútávú bevételi forrást tudjunk biztosítani magunknak.

Webshop indítása ma már nem olyan ördögien nehéz vagy éppen piszkosul drága mulatság, mint 10-15 évvel ezelőtt. Utánajárás, mentori programok kikövezett útja segít eljutni A-ből B-be.

Ha a gondolat már megvan, hogy többet akarunk, már csak azt kell kitalálni, hogy mégis mit szeretnénk a webshopunkban eladni.

Ebben a bejegyzésben elhoztam 6 olyan termékötletet, amit érdemes átgondolni, ha webshop indításba vágnánk a fejszénket, de még nincs meg a termékötleted.

1. Okostelefon kiegészítők

Elcsépelt-e? Igen.
Van rá igény? Igen.
Bele kell-e vágni? Ha nincs jobb ötleted…

Okostelefonja ma már szinte mindenkinek van, akár a gyerekekre gondolunk az általános iskolában, akár a nyugdíjasokra, villanyszerelőkre, üzletemberekre. Bevételtől függetlenül mindenkihez eljut a telefonok valamilyen verziója, így folyamatosan használnak, elhasználnak bizonyos kiegészítőket a készülékükhöz.

Kereslet van rá és az a “rossz” hírem, hogy kínálat is.

Miben tudsz mégis kicsit más lenni, újat mutatni? Abban, hogy egy brandet, egy hitvallást, egy egyedi designt alkotsz meg, vagy éppen minőséget biztosítasz, amivel kitűnsz a többiek közül.

Legyen a terméked vízálló, környezetbarát, wedding edition-os stb. és minden egyéb sallang mentes, na meg persze profitábilis.

Az igényeken túl másik nagy előnye, hogy alacsony tőkével is elindítható, szállítása, raktározása nem igényel túl nagy befektetést.

2. Ékszer webshop

Az ember egy hiú lény, így a külsőségekre mindig ad és bár az online plasztikai sebészet nem működik, más eszközhöz kell nyúlni, ami nem más lesz, mint az ékszerek és az egyéb kiegészítők, amik önbizalmat és egy kis plusz kisugárzást tudnak adni.

Számos verziója van az ékszer értékesítésnek. Lehet akár saját kézzel készíteni, mással készíttetni kooperációban és így tovább.

A piacot tekintve, ha csak nagyon általánosan nézzük, lehet “lőni” nőkre, férfiakra és gyerekekre is, hiszen manapság már szinte mindenki visel valamilyen nyakláncot, karkötőt, fülbevalót, órát stb.

3. Gyerek rugdalózó

Egy gyerkőc nem csak eszik-alszik-kakil, hanem kúszik mászik és persze tetszeleg a felnőtteknek. Egy gyerkőc ruházata a szülőknek épp olyan fontos, mint az, amit enni adnak nekik. 

Egy gyermek ruhát a felnőttek mindig a saját szórakoztatásukra vesznek meg. Hiszen ki tudna ellenállni egy “Anyát szeretem a legjobban” rugdalózónak vagy egy “Apa apró hasonmása” feliratnak?

Tökéletes célcsoport a friss szülők, a kismamák és azok ismerősei, hiszen ajándékba is adható és biztosan mosolyt csal bárki arcára.

Egyediséget tekintve pedig akár saját mintával, felirattal is célszerű szolgálni, hogy minden célcsoport megkapja azt, amire vágyik.

4. Játék webáruház

Már-már klasszikusnak számít a játékok eladása akár az online akár a fizikai boltokra gondolunk. Az élet körforgásának részeként, házasság majd gyermekvállalás révén a játékok is aktívan bekapcsolódnak a mindennapjainkba.

Legyen szó gyerekeknek, vagy éppen felnőtteknek szánt játékokról, társas játékokról, hidd el, egyszerűen nem lőhetsz mellé.

Kikapcsolódnia mindenkinek kell és ha ezzel fejlődhet is, az már csak hab a tortán!

5. Fitness termékek értékesítése

Íme, itt vagyunk megint a hiúságnál. Azonban most nem csak ékszert tudunk eladni, hanem akár olyan kiegészítőket, eszközöket is, amik segítenek az embereknek karban tartani magukat.

Az online munka és otthonlét miatt átértékelődtek a mozgással és testformálással kapcsolatos gondolataink. Formába akarunk lendülni és egészségesek akarunk lenni. Odafigyelünk az étkezésre, de nem biztos, hogy mindig el tudunk menni sportolni, így otthoni eszközök után kezd kutatni az ember.

Súlyzók, lábsúlyok, hullahopp karikák, jógamatracok kellenek és így tovább. A legtöbb sportágban vannak olyan eszközök, amik otthon is használhatóak és a szabadidő eltöltését kicsit sportosabbá és fittebbé teszi.

6. Arcmaszkok, pakolások, szérumok értékesítése

Szépségápolás mindig is volt és mindig is lesz, csak a módja, formája változik.

Az arcbőr ápolásának külön kultúrája van más-más nemzeteknél, így akár egy teljes “világ palettát” fel lehet sorakoztatni és különböző arcmaszkokat lehet kínálni igény-kultúra-ár alapján.

Az igénybe vett bőr és a bőrproblémák, kortól, nemtől függetlenül jelentkeznek. Ez egy használati termék, amiből kell a folyamatos vásárlás így kereslet folyamatosan van rá.

Annyi teendő van csupán, hogy megerősíted a kötődést közted és a vásárlóid között és folyamatos megrendeléseket és visszatérő vásárlókat generálsz.

Összegezve

Mint láthatod, számos különböző területre és terméktípusra lehet jövedelmező webshopot felépíteni, csak el kell döntened, miben látsz személy szerint fantáziát.

Ki írta ezt a cikket?

Helló! Kiss Gergő vagyok a KonverzióHuszár társ alapítója. 2009-óta foglalkozok marketingel. Voltam piacvezető webáruház marketing vezetője és 2017 óta egy webáruházakra specializálódott marketing ügynökség marketing vezetője vagyok. Rólam itt olvashatsz többet »

Leave A Comment