Jobb webáruházat, magasabb konverziót, eredményesebb hirdetéseket és nagyobb bevételt akarsz?
Akkor rendeld meg a neked ajánlott szolgáltatásokat ezen az oldalon!

Rendeld meg a szolgáltatásokat!

Mi történik a megrendelés után?

1. A megrendelésedről számlát küldünk, amit átutalással tudsz kifizetni.
2. Miután megérkezett az utalásod felesszük a céged a CRM rendszerünkbe.
3. Elkezdjük a közös munkát, elkérjük a belépési adatokat stb…

Meglátod majd, ez egy jól kialakított és gördülékeny folyamat.

Fontos információk!

  • A megrendelt szolgáltatásokat Kiss Gergő Ev. végez el.
  • A szolgáltatásról elektronikus Alanyi Adómentes számlát küldünk! Tehát a szolgáltatások díjain jelenleg nincs áfa!
  • A kattintási költséget a díjak nem tartalmazzák!
  • A szolgáltatások egyszeri díjai a szolgáltatás megkezdése előtt, a havidíjak pedig a tárgyhónap elején kerülnek számlázásra 4 napos fizetési határidővel.
  • A havi rendszerességű szolgáltatások díjazása, minden megkezdett hónapra vonatkozik.
  • A havi rendszerességű szolgáltatások hónap fordulója mindig megrendelés napja!
  • Folyamatos szolgáltatások esetén a szerződés időtartalma legalább 3 hónap!
  • Ha a Facebook csomag hirdetési kerete két egymást követő hónapban átlépi a jelenlegi csomagodat, a harmadik hónapban már az emelt csomagot fogjuk számlázni. De erről minden esetben értesítünk!
  • A fent felsorolt feladatok végrehajtása, kizárólag magyar nyelven történik.
  • Egyéb nyelvekre való implementáláshoz külön árajánlat szükséges.
  • Telefonon történő egyeztetésre hetente 1 alkalom, összesen legfeljebb 20 percben van lehetőség.
  • A Folyamatos kommunikáció e-mailben történik.

Elektronikus számlát küldünk

A befizetésedről elektronikus számlát küldünk. Ezért kétlek, jól add meg a számlázási adatokat.

Kérdésed van? Segítünk!

Ha kérdésed lenne a szolgáltatásunkkal kapcsolatban, akkor nyugodtan írj nekünk ügyfélszolgálati időben (H-P 09:00 – 14:00-ig).

Írhatsz is nekünk a gergo@konverziohuszar.hu címre.

Miért lesz eredményesebb a vevőszerzésed a programmal? Számoljunk utána!

A különböző marketing ügynökségek, vagy szakértők, vagy ha Te csinálod a marketinged, akkor Te is szinte mindig csak rész területekkel foglalkoznak. Hirdetések, SEO, posztolás, hírlevél stb… Azonban a legtöbb webáruháznál hiányoznak a stabil alapok és nincsenek összehangolva a különböző rész területek.

A megfelelő alapok és az összehangolás nélkül nem lesz hatékony a kommunikáció, a webshop, vagyis az értékesítés! 

Az én rendszerem lényege, hogy teljes egészében vizsgálom a webshopodat és komplex megoldást nyújtok, hogy megsokszorozzuk a bevételeidet. De számoljunk egy kicsit. Az alábbi táblázat megmutatja, hogy mit lehet elérni 3 hónap fejlesztést követően. 

(Ezek a kiszámolt értékek, az első 6 hónap munkájának eredményeiről. És, hogy ez ne csak egy táblázat legyen, itt van az UNAS belső statisztikája, a növekedésről.)

A kiinduló hónap: Itt még javarészt rossz minőségű látogatókat hoztak a hirdetések, a kommunikáció és a webáruház is tele volt hibákkal, rossz volt az ajánlat, ezért alacsony volt a konverziós arány. Tehát szinte minden területen hibák voltak, ami miatt csak stagnált a webáruház ezen a 3 milliós havi bevételen.

0. Hónap: A tényleges munka előtt volt egy nulladik hónap, mivel az ügyfélnek a marketing ügynökségénél volt egy egy hónapos felmondási ideje. Ez alatt az egy hónap alatt legalább volt időnk Webáruház növekedési programra.
 
A Webáruház növekedési programban meghatároztuk a kommunikációt, kielemeztük a webáruház konverziós hibáit, meghatároztuk egy piaci pozíciót, és ehhez egy jó ajánlatot. Majd ehhez egy 6 hónapos tervet is készítettünk, amit végre is hajtottunk az alábbi lépéseket követve:
 
1. Hónap: Átvettük a Google és Facebook hirdetéseket és azonnal kijavítottuk a szakmai hibákat és elkezdtük átformálni a saját stratégiánkra a hirdetéseket. Google-ben és Facebook-on is elkezdtünk tesztelni, hogy megtaláljuk a legjobban működő célcsoportokat és hirdetés fajtákat, üzeneteket. És az ügyfél a javaslataink alapján elkezdett adatbázist építeni és heti 1 hírlevelet küldeni.
 
2. Hónap: Folytattuk a hirdetések tesztelését és elkezdtük kijavítani a webáruházban lévő konverziós hibákat. Ezáltal elkezdett növekedni az átlagos konverziós arány. Ezzel együtt növeltük a marketing budgetet és kiterjesztettük a hirdetéseket ezáltal jóval magasabb volt a látogató szám. De itt még mindig csak teszteltünk, hogy mi működik.
 
3. hónap: Még tovább finomítottuk a webáruház folyamatait így még tovább nőtt a konverziós arány. És mivel leesett az átlagos kosárérték így bevezettünk pár kosárérték növelő megoldást. Ezáltal a kosárérték is visszaállt az eredeti szintre. Valamint itt már havi 8 db hírlevelet küldött ki az ügyfél a feliratkozóknak.
 
4 – 5 – 6 hónap: Folyamatosan emeltük a hirdetésre szánt összeget. Beállítottunk automata folyamatokat. Valamint elkezdtünk időszakos akciós kampányokat futtatni meleg célközönségek számára. Így növekedett a konverziós arány és az átlagos kosárérték is. A 6. hónapban már havi 12 db hírlevelet küldött ki az ügyfél.
 
Ezt a 6 hónapos folyamatot hívjuk gyors skálázásnak. Ha egy webáruház nélkülünk rossz technikával stabilan meg tud termelni mondjuk havi 3 millió Forintot, akkor ezt 6 hónap alatt akár meg is lehet HÁROMSZOROZNI!
 

2,84 X bevétel növekedés 6 hónap alatt!

20 éve működő vállalkozásom van. A világban történő változások ráébresztettek,hogy a fizikai bolt mellett elengedhetetlen az online jelenlét.

Felkerestem egy elsőre profinak tűnő marketingest, akiről sajnos kiderült hogy a profizmus csak látszat volt. 1 év kudarc után már majdnem feladtam. Ekkor rátaláltam a Konverzió huszárra. Rengeteg videójukat megnéztem amiből úgy láttam tudják mit csinálnak.

A közös munka már a második hónaptól pozitív változást hozott ami azóta tart. Ez visszaadta a lendület nekem és a vállalkozásomnak is. Nagyon elégedett vagyok a hozzáállásukkal, a kommunikációjukkal és nem utolsó sorban az eredményekkel amit elértek.

Jó szívvel ajánlom Őket mindenkinek aki profi csapattal szeretne dolgozni és valódi eredményt akarnak!

Kunvári Péter
Ügyvezető - www.suzukigyal.hu

Ez nem egyedi eset, számtalanszor tudtunk ilyen eredményeket elérni. Nézd meg a statisztikákat:

Havi 12 milliós bevételről a Magyar piacon nem könnyű elérni a több mint 50 milliós havi forgalmat. Ehhez sok idő és sok munka kell, de közel egy év alatt ez is sikerült.

Egy rosszul megválasztott “marketinges” sajnos majdnem tönkretette a webáruházat. Amit átvéve 5 hónap alatt sikerült a régi eredmények fölé tornászni a bevételt.

Nulláról nagyon nehéz gyorsan nagy eredményeket elérni, de ha jó a koncepció, jók a termékek és elég nagy budget áll rendelkezésre, akkor akár 4 hónap alatt is el lehet érni a havi 7 milliós bevételt.

Hogyan lehetne a jövőben nálad is ehhez hasonló eredményeket elérni?

Fontos, hogy a webáruházad akkor lesz sikeres és akkor tud folyamatosan növekedni, komplexen vizsgáljuk a marketing tevékenységeid, hiszen minden összefügg mindennel. A stratégia, a hirdetések, a webshop konverziós aránya, a kosárérték stb…
 
Ezért olyan fontos, a webshop növekedési program megrendelése. Hiszen ebben a programban először átnéztem a webshopod jelenlegi marketingjét, megnéztem a piacon lévő pár versenytársad és ezek alapján összeállítottam azt a lépéssort amivel a kitűzött célodat el lehet érni.
 
Meg fogod tudni, a jelenlegi hibákat és azt, hogy ezeket hogyan kell javítani, meg tudod, hogy mit kell és hogyan kell kommunikálni konkrét közösségi média és Email marketing kommunikációs rendszert kapsz és egy konkrét tervet arra, hogy hogyan lehet elérni a céljaid!
 
Természetesen ezzel egyidőben el tudjuk kezdeni a Facebook hirdetések kezelését is. Mire pedig meglesz a programod, már minden készen áll a növekedéshez.
Nincs más hátra, rendeld meg a webáruház növekedési programot és a számodra ajánlott Facebook hirdetés kezelés csomagot!

Mit mondanak rólunk azok, akikkel már együtt dolgoztunk?

Számunkra nem csak az eredmények fontosak, hanem a partnerekkel, ügyfelekkel való jó kapcsolat. Mindig arra törekedünk, hogy jó munkakapcsolatot alakítsunk ki.

Már évek óta foglalkozok marketinggel és volt egy olyan kényszer képzetem, hogy én egy jól tájékozott marketinges (is) vagyok. És aztán találkoztam Gergővel…

Minden, amiről korábban azt hittem, hogy modern és naprakész tudás, egyszerre pusztán távoli délibábnak tűnt. A nagy kép kicsiny darabja, ami önmagában csak részeredményeket hozott. Gergő megmutatta, hogy mi van a függöny mögött.

Rendszerek, technológia, mérhető hatékonyság. És persze iszonyat tudás és tapasztalat. Csak azt tudom javasolni, hogy ha valódi, átütő megoldást szeretnél, bátran keresd Gergőt, és írj neki most. Minden elpocsékolt nap, a te veszteségedet növeli. És ez az, amit nem engedhetsz meg magadnak!

Barsy Csaba
Kereskedelmi vezető Momert Zrt.

Ezek a “KonverzióHuszár”-os srácok tényleg mesteriek a webáruházmarketingben! Pár kardcsapással elérik a kitűzött célt úgy, hogy már előre tudják a következő utáni cél eléréséhez szükséges lépéseket. 

Számunkra fontos volt, hogy olyan partnerrel dolgozzunk együtt, aki nem csak beszél róla, de tudja is mit, miért és hogyan kell úgy létrehozni, hogy az konverziót generáljon. Ezenkívül még az is fontos volt, hogy a mi üzleti stratégiánkat be tudják építeni az ő marketing stratégiájukba és rendszerükbe.

Több céggel is próbáltuk már a közös munkát korábban, de ilyen eredményeket még senki sem ért, mint amit velük elértünk. Ők már bizonyítottak!

Germán Ferenc
Tulajdonos - infotipp.hu

Jenőt már régóta ismertem, sőt dolgoztunk is együtt, de az élet elsodort minket egymás mellől.

Ahogy növekedett az Interbolt.eu vállalkozásom, egyre jobban szükségét láttam egy online marketing stratégiában jártas partnernek, hogy a növekedésünk gyorsabb és hatékonyabb legyen. Több marketing vállalkozással is egyeztettünk, de messzemenőleg ők voltak a legjobb választási lehetőség.

Az együttműködésünk 1 hónapja után már kézzel fogható volt az eredményességük, ami azóta is töretlenül halad előre a siker útján! Így több év munkakapcsolat után is őket választanám!

Tüttő István
Tulajdonos - Interbolt.eu

Jenő olyan partnerünk voltál, aki nem csak az elképzeléseinket tudta remekül megvalósítani, hanem kitaláltad azt is, ami nekünk eszünkbe sem jutott.

Mindig volt ötleted a megújulásra, a korszerű, jó eredményeket hozó, új megoldásokra. A webáruházunk fejlesztése és a folyamatos marketing kampány menedzselése közben üzleti partnerből a barátunk lettél.

Nélküled nem lett volna webáruházunk! Mindig szeretettel fogunk gondolni erre a projektre, életünk nagyon szép időszaka volt a közös munkával töltött 3 év.

Haraszti Gabriella és Haraszti István
Ruhaverzum

Igen, ez így nem olcsó!

Igen jól látod, nem mi vagyunk a legolcsóbbak a piacon, de ha olcsó szakértőt keresel, akkor ezeket a kérdéseket tedd fel magadnak:
 
  • Hogyan tudja egy olcsó szakértő megfizetni a saját képzéseit, hogy naprakész legyen?
  • Hogyan tud egy olcsó szakértő a megfelelő programokkal dolgozni, amikor azok több százezerbe kerülnek?
  • Egy olcsó marketinges hogyan akar téged sikeressé tenni, ha a saját szolgáltatását nem tudja rendes áron eladni?
  • Az olcsó szakértőknek rengeteg ügyfél kell, hogy eltartsa magát. Szerinted a másik 30 ügyfél mellett a te webshopodra mennyi idő fog jutni? Milyen minőségben?
Ezen okok miatt nem dolgozunk olcsón! Mi naprakészek vagyunk folyamatosan képezzük magunkat, a legjobb programokat alkalmazzuk és minden ügyfelünkre a kellő időt fordítjuk, ezért garantált a minőség!
 
Persze a félelmeid jogosak, és teljesen érthetőek. De vajon mi a jobb választás?
 
Olcsó szakértőkkel körbevenni magad és fizetni nekik a nem megfelelő, félrevezető munkáért, amik nem oldják meg a problémádat és nem hoznak bevételt, vagy
 
Az olcsóság hátulütőit biztos ismered. Ráadásul testközelből, biztosan vettél már valamit ami olcsó volt és később jöttél rá, hogy ez egy kalap kaki… Ne a marketing csapatodon akarj spórolni!

Dolgozzunk együtt a webshopodon!

Kattints a kék gombra, töltsd ki az űrlapot és dolgozzunk együtt a webshopod sikerén!
1 hónap múlva már rengeteg mindent tudni fogsz az eddigiekhez képest és mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy több bevételt érj el! Kattints